Перейти до основного вмісту

Дистанційне навчання

   Дистанційне навчання це можливість навчатися та отримувати необхідні знання віддалено від навчального закладу в будь який зручний час. 
 Для якісної організації освітнього процесу за змішаною (дистанційною) формою навчання послуговуваємося наступними навчально-методичними матеріалами:

ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ (БЕЗКОШТОВНІ): 
  • Google Forms
  • ОnlineTestPad
  • MYTEST
  • МАЙСТЕР-ТЕСТ
  • PROPROFS
  • QUIZLET
  • ClassMarker
  • Easy Test Maker
  • тільки в режимі онлайн :
  • Kahoot!
  • ClassTime

Електронний навчальний контент за професіями у розрізі обласних фахових секцій

ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО:
  •  інформаційний освітній проєкт «Всеосвіта» https://vseosvita.ua/
ПЛАТФОРМИ ТА СЕРВІСИ ДЛЯ РОЗМІЩЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ
  • Професійний сайт або блог
  • Google Classroom – онлайн сервіс для ефективного дистанційного навчання

РЕСУРСИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ТА ПК ПЕДАГОГІВ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ:
  • ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ «ВСЕОСВІТА» (https://vseosvita.ua/),

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

НМТ 2023

   Основна сесія НМТ цього року розпочнеться 5 червня і триватиме до 23 червня, Не пізніше 26 травня для зареєстрованих учасників з’явиться можливість завантажити зі своїх персональних сторінок запрошення, у яких буде зазначено дату, час (за Києвом)  і місце проведення НМТ. Упродовж 5–12 червня триватиме додатковий період реєстрації.
Рекомендації МОН щодо завершення навчального року   У зв’язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID- 19 ) Міністерство освіти і науки України (далі – МОН) надає роз’яснення щодо забезпечення підсумкового оцінювання учнів та організованого завершення навчального року.    Щодо здійснення заходів, спрямованих на організоване завершення навчального року  У межах академічної автономії, відповідно до частин третьої та четвертої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» питання організації освітнього процесу, виконання освітньої програми, навчального плану є внутрішніми питаннями кожного закладу загальної середньої освіти, його педагогічної ради та завданням педагогічних працівників.   З огляду на варіативність організації навчання з використанням технологій дистанційного навчання, МОН рекомендує закладам загальної середньої освіти: організувати освітній процес в умовах дистанційного